Najczęściej zadawane pytania

Czy posiadacie także sklep stacjonarny?

eGARNITUR.pl został stworzony przez polską firmę Bonus MG, która prowadzi największy stacjonarny sklep z elegancką odzieżą w Polsce, mieszczący się w Skórczu w woj. pomorskim (powierzchnia 3000 m2, 30 tys. garniturów i smokingów w ciągłej sprzedaży). Firmę rocznie odwiedza 40 000 klientów. Nad obsługą czuwa 50 konsultantów.  

Na bazie tego sklepu trzy lata temu rozpoczęliśmy budowę sklepu internetowego o nazwie eGARNITUR.pl. Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie, wyselekcjonowaliśmy najlepszy asortyment pod względem materiałowym i wzorniczym, uzupełniony najlepszymi produkcyjnymi technologiami dostępnymi w Polsce.

Więcej informacji o nas znajdziesz TUTAJ

Czy wysyłka i odbiór zwracanego towaru są darmowe?

Tak, wysyłka i odbiór zwracanego towaru są darmowe, przy czym należy pamiętać, że odbiór przez kuriera zwracanego towaru od Klienta odbywa się na zlecenie sklepu eGARNITUR.pl

Czy jest możliwość zamiany spodni w przypadku gdy marynarka zestawu pasuje, a spodnie nie?

Nasz sklep daje Państwu możliwość dowolnej zamiany spodni nawet o kilka rozmiarów.
Można u nas zakupić DWA lub TRZY garnitury TEGO SAMEGO MODELU. W domu dopasować oddzielnie spodnie, oddzielnie marynarkę, a pozostałe elementy zestawów odesłać do nas. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Co oznaczają liczby w oznaczeniu rozmiaru garnituru np. 176/96/86

Pierwsza liczba (176) oznacza wzrost, kolejna (96) to obwód klatki piersiowej, ostatnia (86) to obwód pasa. Pod każdym przyciskiem zakupu na stronie znajduje się link do tabeli rozmiarów. Posługując się tą tabelą możesz łatwo określić swój rozmiar i sprawdzić czy jest on dostępny w liście rozwijanej.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium